Zranění hroznýše královského

15.03.2017

Dotaz: Dostal jsem na vás kontakt, že ošetřujete také hady. Před týdnem jsem dal k hroznýšovi potkana. hroznýš asi neměl hlad či co, tak jsem ponechal potkana v teráriu přes noc a do rána vykousal potkan do hroznýše několik ran. Doufal jsem, že se rány zacelí, ale nyní začínají pěkně smrdět a nevím co s tím. Hroznýš je takový slabý, úplně se přestal pohybovat a namáhavě dýchá. 

Odpověď: Rozhodně na nic nečekejte, vezměte hroznýše a vyražte s ním ihned k veterináři, nejlépe takovému, který se ošetřováním hadů zabývá. Stav, který popisujete se mi jeví jako velmi vážný, kdy pravděpodobně došlo k průniku bakterií do těla a krve hroznýše. Pakliže byste se rozhodli navštívit mou ordinaci, tak ordinuji každý všední den od 8 do 11 a od 15 do 18 hodin, doporučuji vám předem zavolat na telefon 732 245 727. 

© 2016 MVDr. Štěpán Vencl, všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky