Pes klepající hlavou

22.04.2017

Dotaz: Dobrý den pane doktore. Mám s mým psem Azanem problém, asi 2 týdny nervózně klepe hlavou, drbe si ucho a asi ho to bolí, protože si na ucho ani nenechá sáhnout. Ucho začíná zapáchat. Snažila jsem se mu ucho vytřít tyčinkou, ale začal na mě vrčet, tak jsem to vzdala. Můžete mi poradit co s tím?

Odpověď: Dobrý den. Jestliže ucho Vašeho psa začíná zapáchat, tak bez návštěvy u veterinárního lékaře již pravděpodobně sama nic nezmůžete. Rozhodně Vám nedoporučuji snažit se o čištění ucha vatovými tyčinkami nebo tamponky. K čištění uší psů totiž existuje celá řada speciálních volně prodejných čistících roztoků. Jestli víte, že si Váš pejsek nenechá na ucho sáhnout a mohl být být i agresivní, tak Vám doporučuji si předem návštěvu u veterinárního lékaře domluvit telefonicky. 

© 2016 MVDr. Štěpán Vencl, všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky